Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΑ κ.λ.π.

Μετά από τις ωραίες μέρες των Χριστουγέννων επειδή σας άφησα έτσι στην σημερινή σας ενημέρωση σας έβαλα όλα τα ανέκδοτα και τις αστείες φωτογραφίες μαζί. Είναι όλα απο την σελίδα asteiakia.gr


Το καλό εστιατόριο..
Πελάτης: "Αυτό το εστιατόριο είναι απαράδεκτο! Απαιτώ αμέσως να δω τον διευθυντή" 
Γκαρσόνι: "Αδύνατον κύριε, έχει βγει έξω για φαγητό"


Μου θυμίζεις την θάλασσα

- Η γυναίκα μου μου θυμίζει την θάλασσα;
- Γιατί; Είναι όμορφη, δραστήρια και δυναμική;
- Όχι, μου φέρνει ναυτία!

Αν διασταυρώσουμε....

- Τι θα έχουμε αν διασταυρώσουμε ένα φίδι με έναν σκατζόχοιρο;
- 2 μέτρα συρματόπλεγμα!
Στο Νοσοκομείο, μεταφέρθηκε εσπευσμένα ένας τύπος με μία βέρα στο πουλί του, την οποία του την πέρασε η ερωμένη του, όταν έμαθε ότι είναι παντρεμένος.
Όπως είναι ξαπλωμένος στο φορείο και περιμένει, σκέφτεται...
"Τι είναι άραγε χειρότερο;
Να μάθει η γυναίκα σου ότι έχεις ερωμένη;
Να μάθει η ερωμένη σου ότι είσαι παντρεμένος;
Ή το γεγονός ότι η βέρα κατάφερε και χώρεσε να περάσει στο πουλί σου;"


100 κιλά τσουρέκι !

Ήταν ένας λαγός και πάει σε ένα φούρνο. Η ώρα ήταν 2 το μεσημέρι και ο φούρνος έκλεινε στις τρεις. Πάει ο λαγός, μπαίνει στο κατάστημα...
- Με συγχωρείτε, λέει ο λαγός, μήπως έχετε 100 κιλά τσουρέκι;
- Όχι ρε φίλε, δεν έχω τόσο πολύ... Είναι και 2 η ώρα κλείνω και σε λίγο...
Την άλλη μέρα πάλι ο λαγός πάει στο φούρνο:
- Έχετε 100 κιλά τσουρέκι;
- Όχι ρε λαγέ, δεν έχω 100 κιλά τσουρέκι είναι πάρα πολύ πως να το βγάλω... Είναι και 2 η ώρα, σε μία ώρα κλείνω...
Την επόμενη μέρα πάλι ο λαγός πάει στο φούρνο και ζητάει 100 κιλά τσουρέκι αλλά για άλλη μια φορά πήρε την κλασσική απάντηση... "δεν έχω τόσο πολύ, κλείνω και σε λίγο..."
Αυτό συνεχίστηκε για ένα μήνα ώσπου ο φούρναρης φωνάζει όλους τους εργάτες και δούλευαν υπερωρία για να φτιάξουν 100 κιλά τσουρέκι... 
"Δεν μπορεί κάθε μέρα να έρχεται να ζητάει 100 κιλά τσουρέκι και να μην έχω... Αύριο που θα έρθει πάλι ο λαγός θα το έχω έτοιμο", σκέφτηκε...
Κλασικά την άλλη μέρα στις 2 ακριβώς το μεσημέρι μπαίνει ο λαγός στο μαγαζί...
- Γεια σας, έχετε 100 κιλά τσουρέκι;
- Ναι έχω! 
- Και πού θα το πουλήσεις τέτοια ώρα;

Αστεία εικόνα της ημέρας

- Σε ένα καρπουζοπαραγωγικό χωριό αποφάσισαν να κάνουν γιορτή τού καρπουζιού.
Διοργάνωσαν και αγώνες, ποιος θα σηκώσει περισσότερα καρπούζια.
-Πάει ο πρώτος και λέει:βάλτε μου ένα καρπούζι στην
μία μασχάλη, του το βάζουνε. Βάλτε μου κι ένα στην άλλη.
-Το πλήθος ζητωκραύγαζε. Πάει ένας κοντός και λέει:βάλτε μου από ένα καρπούζι
στην κάθε μασχάλη, τού το βάζουνε.
Βάλτε μου κι ένα καρπούζι στον σβέρκο. Το πλήθος παραληρούσε. 
- Έρχεται κι ένας τύπος δύο μέτρα μπόι.
Λέει: βάλτε μου δύο καρπούζια στις μασχάλες. Βάλτε μοÏ … κι ένα στον σβέρκο, τού τα βάζουνε. 
-Κατεβάστε μου το παντελόνι, τού το κατεβάζουν. 
Τώρα καρφώστε τον κοντό με τα καρπούζια του στον πού**ο μου.

Ο Μαραγκός

Κάποτε μια ξανθιά επισκέπτεται τον δερματολόγο της.
-Καλημέρα γιατρέ, έχω ένα πρόβλημα στο αριστερό μου μπούτι από την μέσα πλευρά. Μου έχει παρουσιαστεί μια μελανιά αλλά είμαι σίγουρη ότι δεν το κτύπησα πουθενά.
Ο γιατρός πιάνει τον μεγεθυντικό του φακό κοιτάζει προσεκτικά το μπούτι της κοπέλας, πιάνει ένα κομμάτι βαμβάκι με οινόπνευμα, τρίβει το μαυρισμένο μέρος και ως δια μαγείας η μελανιά εξαφανίζεται.
-Ευχαριστώ πολύ, λέει καταχαρούμενη η κοπέλα μα τι ήταν;
-Δεν μου λέτε δεσποινίς μου, λέει ο γιατρός, μήπως ο φίλος σας είναι μαραγκός;
Ναι λέει κατάπληκτη η κοπέλα, πως το ξέρετε;
-Να του πείτε άλλη φορά όταν σας γλύφει εκεί κάτω να βγάζει το μολύβι από το αυτί του γιατί θα ξαναμελανιάσετε....

Ο κερατωμένος.

Ήταν μια φορά ένας άντρας ο οποίος γυρίζει νωρίς στο σπίτι και βρίσκει τη γυναίκα του με έναν άλλον άντρα. 
Αναστατωμένος πηγαίνει στον μπαρ και λέει τα καθέκαστα στον φίλο του.
- Φαντάζομαι, λέει ο φίλος, μετά από αυτό θα πάρεις τα μέτρα σου.
- Και βέβαια θα πάρω τα μέτρα μου!
- Και τι σκοπεύεις να κάνεις;
- Θα φροντίσω να μην ξαναγυρίσω νωρίς σπίτι!

Αστεία εικόνα της ημέρας

Πειράματα και θαύματα

-Γιατί ο Θεός δημιούργησε πρώτα τον άντρα και μετά τη γυναίκα;
Γιατί πρώτα γίνονται τα πειράματα και μετά τα θαύματα!!!

Πόσοι δημοσιογράφοι

Πόσοι δημοσιογράφοι για computers χρειάζεται για να βιδώσουνε μια λάμπα; 
Έξη: έναν να γράψει ένα ενημερωτικό άρθρο για όλες τις λάμπες που υπάρχουν, 
για να αποφασίσεις πια θα αγοράσεις. 
Άλλον ένα που θα γράψει παρόμοιο άρθρων τονίζοντας τα πλεονεκτήματα τις κάθε 
λάμπας στο περιοδικό του επόμενου μήνα . 
Έναν τρίτο που θα γράψει και αυτός εν ± παρόμοιο όρθρο σε ένα άλλο 
ανταγωνιστικό περιοδικό, Αυτό που δίνει δυο C.D. με δωρεάν προγράμματα και 
παιχνίδια. 
Ο πέμπτος που θα περιγράφει την νέα λάμπα ενώ οι άλλες λάμπες θα είναι πια 
ξεπερασμένου τύπου, αλλά θα αφήνει πολλές υπόνοιες ότι η νέα λάμπα έχει έναν 
υιό. 
Και ο έκτος που θα γράψει ένα άρθρο σχετικά με την νέα λάμπα τονίζοντας ότι 
οι υπόνοιες για τον υιό είναι αληθινές και θα είναι καλύτερα να διαβάσετε το 
αναλυτικό

Πρόβλημά σου!!!

Μία μητέρα είναι 21 χρόνια μεγαλύτερη του γιου της.
Σε έξι χρόνια ο γιος θα είναι 5 φορές νεότερος της μητέρας του.
Ερώτηση: Πού βρίσκεται ο πατέρας του παιδιού;
Μη κοιτάξετε αμέσως τη λύση. Σκεφτείτε και προσπαθήστε να βρείτε μόνοι σας την απάντηση.
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
Σκέψη:
Για να λύσω αυτό το πρόβλημα λέω:
- έστω x η σημερινή ηλικία του γιου
- έστω y η σημερινή ηλικία της μητέρας
===> x+21=y
- σε 6 χρόνια
===> 5(y+6)=y+6

Λύση:
Λύνομαι την εξίσωσή μας ως προς y==>
5x+30 = x+21+6==>
5x-x= -30+21+6==>
4X = -3
X = -3/4
Η ηλικία του γιου είναι -3/4 του έτους, δηλαδή -9 μή νες

Απάντηση:
Αρα ο πατέρας βρίσκεται πάνω από τη μητέρα.

Αστεία εικόνα της ημέρας

 

Ο ευτυχής πατέρας

Γυναικολόγος: Αδελφή, είπατε στον ευτυχή πατέρα για τα πεντάδυμα που έκανε η γυναίκα του; 
Νοσοκόμα: όχι γιατρέ γιατί αυτή τη στιγμή είναι στο μπάνιο και ξυρίζεται...!

Ερωτήσεις προς το Θεό

Ο άντρας ρωτάει το Θεό : 
- Θεέ , γιατί δημιούργησες τις γυναίκες τόσο όμορφες ; 
- Για να τις ερωτεύεστε ! 
Μα γιατί όμως είναι τόσο κουτές ; 
- Για να σας ερωτεύονται !

Διαίτης

Πως λέγεται ο Ψημένος παπαγάλος;

Κοτόπουλο διαίτης!

Αστεία εικόνα της ημέρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ