Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ

ΠΗΓΗ : Asteiakia.gr

Τι σκέφτεσαι;

Μαρία: Γιάννη μου, τι σκέφτεσαι;

Γιάννης: Ό,τι και συ, μωρό μου.

Μαρία: Α, να χαθείς, κρύε!



Προβλήματα υπολογιστών 
Μια ξανθιά μαθήτρια στον καθηγητή της πληροφορικής: "Κύριε, μου σβήνετε σας παρακαλώ τον υπολογιστή γιατί δε...
Μια τρύπα στο νερό...
Δύο μικροί συζητούν: -Μου αρέσουν πολύ οι βουτιές. Εσύ πώς νιώθεις όταν βουτάς μέσα στη θάλασσα; - Νιώθω...

Στα φανάρια

Είναι μια ξανθιά και σταματάει σε ενα φανάρι. Εκεί είναι ένας μαύρος και η ξανθιά του δίνει 50λ. χωρίς να της καθαρίσει το τζάμι. Αυτό γίνεται για άλλες 5-6 φορές. Τότε η ξανθιά σταματάει και του λέει: 
- Αμα σου δώσω 5ευρώ, θα σταματήσεις να έρχεσαι σε κάθε φανάρι;
Και ο μαύρος της απαντάει:
- Αμα μου δώσεις 5ευρώ, θα σου πω πως θα βγεις από την πλατεία!!



Αλκοτέστ 
Ένας τροχονόμος σταματάει μια ξανθιά οδηγό.-Το δίπλωμά σας παρακαλώ.-Τι είναι αυτό; Ρωτάει εκείνη.-Τ...
Ο Χ και ο Ψ χαζεύουν δύο σκυλιά
Ο Χ και ο Ψ χαζεύουν δύο σκυλιά που το "κάνουν" στο κήπο του γείτονα. -Θα ήθελα ρε συ Ψ, να το κάνω με τη...
 
Η επιστροφή στη Σουηδία 
Μια ξανθιά Σουηδέζα που είχε έρθει στην Ελλάδα για διακοπές , θέλει να γυρίσει στην πατρίδα της αλλά δεν έχει...
Ο Μπόμπος και η έκθεση
Ο δάσκαλος βάζει έκθεση στην τάξη με θέμα: "Αν ήμουν πλούσιος". Όλοι αρχίζουν να γράφουν εκτός από το Μπόμπο. - ...
Oι κότες 
Δύο κότες συζητούν.- Ξέρεις χρυσή μου, κάνω κάτι αυγά σαν αχλάδια σε μέγεθος, τα παίρνει το αφεντικό μ...
 
 



Οι κουρτίνες 
Μια μέρα πάει μια ξανθιά να πάρει κουρτίνες λέει θέλω μια κουρτίνα. Τι κουρτίνα λέει ο υπάλληλος,η ξανθι...
Πεθερόπληκτος...
Λέει ο ένας φίλος στον άλλο: - Πήρα προχτές τη γυναίκα μου σε ένα ματς πυγμαχίας και από την τρομάρα τη...
 
 
Ο βλάχος 
Νοίκιασε ο βλάχος μια γκαρσονιέρα στην πόλη και γινόταν ο χαμός του κόσμου φασαρία κακό οι ένοικοι της...

Τα JEEP του Ολυμπιακού

 

Γιατί οι παίκτες του Ολυμπιακού έχουν όλοι JEEP 4Χ4; 
Γιατί φοβούνται τους συνεχείς αποκλεισμούς.




Βασιλοπούλα


- Γιατί δεν παντρεύτηκε η Βασιλοπούλα το Βασιλόπουλο;
- Γιατί ερωτεύτηκε τον Μαρινόπουλο...




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ