Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Δευτέρα 13 Αυγούστου 2012

ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ

Asteiakia.gr admin@asteiakia.gr
5:49 π.μ. (Πριν από 19 ώρες)

Κόκα-κόλα

Ένας Κινέζος σε καταστηματάρχη:
- Μια τσιν γιον κόκα-κόλα.
Και ο καταστηματάρχης:
- Μια παγωμένη τι;

O γάμος

Θοδωρούλα:-Γιννάκη θα με παντρευτείς;
Γιαν:Δε γίνεται!
Θοδ:Γιατί;
Γιαν:Όλοι όσοι παντρεύονται στην
οικογένειά μου είναι συγγεννής όπως ο μπαμπάς μου κι η μαμά μου
και ο θείος μου κι η θεία μου.

Μπάτσοι...

Σε μια φτωχή γειτονιά των Αθηνών ένας πιτσιρικάς είναι στον δρόμο και παίζει. 
Εκείνη την ώρα περνάει από εκεί ο μπάτσος της γειτονιάς, τον βλέπει και τον ρωτάει: 
- Τι κάνεις εδώ, ρε μικρέ; 
- Παίζω, του λέει ο πιτσιρικάς. 
- Και τι παίζεις; 
- Να, του λέει, παίρνω λίγο χώμα βάζω και λίγο νερό συμπληρώνω και λίγες σκατούλες και φτιάχνω ανθρωπάκια. 
- Και τι ανθρωπάκια φτιάχνεις; τον ρωτάει όλο περιέργεια. 
- Μπάτσους, του απαντάει. 
Τα παίρνει ο μπάτσος, τον πιάνει από το αυτί, του ρίχνει και μια σφαλιάρα και του λέει: 
- Τσαίσου γρήγορα στο σπίτι και να μην σε ξαναδώ εδώ κωλόπαιδο! 
Για δυο τρεις μέρες ο μικρός εξαφανίστηκε, την τετάρτη μέρα να τον πάλι στο δρόμο και παίζει. 
Ξαναπερνάει από εκεί ο μπάτσος, τον βλέπει, πλησιάζει και τον ρωτάει . 
- Τι κάνεις εδώ; 
- Παίζω. 
- Και τι παίζεις; 
- Να, του λέει, παίρνω λίγο χώμα βάζω και λίγο νερό και φτιάχνω ανθρωπάκια. 
- Μπράβο, του λέει, ο μπάτσος και τι ανθρωπάκια φτιάχνεις; 
- Πυροσβέστες, του λέει ο μικρός. 
- Καλά ρε, του λέει ο μπάτσος, και γιατί δεν βάζεις σκατούλες σε αυτούς; 
- Γιατί όταν τους βάζω, μου βγαίνουν μπάτσοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ