Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

Μη καταβολή επιδόματος βοήθειας από Μ.Τ.Σ.

Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου 2011


Μη καταβολή επιδόματος βοήθειας από Μ.Τ.Σ.

Ειμαι αστυνομικός με 27 ετη υπηρεσίας. Οταν μπηκα στο σώμα χωρις να με ρωτησουν με εβαλαν στο ταμειο της πρωην χωροφυλακης.

Οταν γενηθηκε ο μεγαλος μου υιος και παλι χωρις να με ρωτησουν αρχισε η κρατηση απο το μισθο μου 5% με την αιτιολογια οταν το παιδι παει 18 να παρω το βοηθημα το οποιο θα ήταν αναλογα με το βαθμο που θα εχω. Τώρα ο υιος μου ειναι 21 και τον Απρίλιο του 2010 εκανα την αιτηση για να παρω το βοηθημα που ανέρχεται στο ποσο των 9.700 ευρω. Στις 2-8-2011 σε συνάντηση που ειχα με τον διοικητή του μετοχικου ταμειου στρατού, απ όπου και θα επαιρνα τα χρήματα, και ενω οταν εκανα την αιτηση μου ειχαν πει οτι η μεγαλυτερη διαρκεια για την εκταμίευση των χρηματων ήταν 18 μήνες, τωρα μου απαντησαν οτι αδυνατουν να το καταβάλουν γιατι το υπουργειο οικονομικων παρακρατει τις εισφορες μας χωρις να τις αποδιδει στο Μ.Τ.Σ .Υπ-οψιν οτι τα χρηματα αυτα ειναι αυτα που μου κρατουσαν απο το μισθο μου ολα αυτα τα χρονια . Γραφω μηπως και συγκινηθεί ο υπουργος οικονομικων και πρωην εθνικής αμυνας και μπορεσω να παρω αυτα τα χρηματα που δικαιούμαι για να μπορεσει να συνεχίσει τις σπουδες του στην πληροφορική που ειναι φετος στο τελευταιο έτος.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Αναρτήθηκε από tromaktiko στις 3:07 μ.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ