Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Σάββατο 28 Μαΐου 2011

ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΡΟΣ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ

Ο Αριθμός των προσκυνητών συμπληρώθηκε κατά την διαδρομή.
Τό ταξίδι ήταν αρκετά καλό και οι καρικές συνθήκες ήταν ότι το καλύτερο κατά τήν διάρκεια του Προσκυνήματος. 


Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΜΑΝΝΑΣ

΄Ενα παιδί, ένα μοναχοπαίδι αγόρι,
αγάπησε μια μάγισας την κόρη.

" Δεν αγαπώ εγώ, του λέει, παιδιά.
Μά άν θέλεις να σου δώσω τό φιλί μου,
της μάννας σου να φέρεις την καρδιά,
να ρίξω να τη φάει το σκυλί μου"!

Τρέχει ο νιός, τη μάνα του σκοτώνει
 και την καρδιά τραβά και ξεριζώνει !
Και τρέχει να την πάει, μα σκοντάφτει
και πέφτει ο νιός κατάχαμα με δαύτη.

Κυλάει ο νιός και η καρδιά κυλάει
 και την ακούει να κλαίει και να μιλάει.
Μιλάει ή μάννα στο παιδί και λέει :
" Εκτύπησες, αγόρι μου" ;   Και κλαίει !
(Του Ζάν Ρισπέν, Γάλλου Ακαδημαϊ-
κού 1849-1930, σε έλλην. μετάφραση ΄Αγγελου Βλάχου, 1899)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ