Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

Μπεργκ: «Δεν έχω πάει Ελλάδα, μην διαβάζετε εφημερίδες»

ΠΗΓΗ :  http://www.sentragoal.gr
«ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΠΡΩΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΜΒΟΥΡΓΟ»

 

Μπεργκ: «Δεν έχω πάει Ελλάδα, μην διαβάζετε εφημερίδες»
Δηλώσεις του Μάρκους Μπεργκ φιλοξενεί η «Goteborg Posten». Ο Σουηδός ποδοσφαιριστής που βρίσκεται στο στόχαστρο του Παναθηναϊκού, αναφορικά με το φλερτ του με τους «πράσινους» είπε:

«Δεν έχω πάει στην Ελλάδα, αλλά γνωρίζω για το ενδιαφέρον τους. Δεν μπορώ να πω λεπτομέρειες. Θα μιλήσω πρώτα με το Αμβούργο, πρόσωπο με πρόσωπο. Μην διαβάζετε απλά τις εφημερίδες...»
Αναλυτικά το δημοσίευμα:
Πριν από τρεις μήνες ο επιθετικός του Αμβούργου έκανε μία επέμβαση στο ισχίο. Μετά από 7 εβδομάδες εντατικές θεραπείας, ο διεθνής άσος γύρισε και πάλι στις προπονήσεις. Χθες έκανε μία σειρά από ασκήσεις στον ίδιο χώρο με την Γκέτεμποργκ. Στο προπονητήριο του Comrade.
«Ευελπιστώ να είμαι έτοιμος την 1η Ιουλίου, αλλά έχω ακόμη τις επιφυλάξεις μου...» λέει ο ίδιος. Ακόμη έχει ένα χρόνο συμβολαίου με το Αμβούργο, αλλά εκεί πλέον δεν είναι επιθυμητός.
Ο νέος αθλητικός διευθυντής Ολιβερ Κρόιτσερ απέκλεισε τον Σουηδό φορ κι άλλους δύο παίκτες από τις προπονήσεις της ομάδας.
«Η απόφασή μας στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα προς τους παίκτες», ήταν τα λόγια του Κρόιτσερ στην εφημερίδα «Hamburger Adenblatt».
Ο Μάρκους Μπεργκ κουνάει το κεφάλι του δυσαρεστημένος από αυτή την κατάσταση.
«Εγώ κι ακόμη δύο παίκτες δεν έχουμε πλέον τη δυνατότητα να προπονούμαστε στην πρώτη ομάδα. Νομίζω ότι το κλαμπ πρέπει πρώτα απ' όλα να έχει ειλικρίνεια με τους παίκτες. Κι ο μάνατζέρ μου δεν έχει ακούσει τίποτα κι αυτό είναι πολύ περίεργο» τόνισε και συνέχισε: «Είναι αντιεπαγγελματικό. Σίγουρα ήμουν τραυματίας, αλλά έδινα τα πάντα για την ομάδα όποτε αγωνίστηκα.
Επρεπε να το χειριστούν καλύτερα το όλο ζήτημα. Αλλά υπάρχει πλέον ένας νέος αθλητικός διευθυντής και πιθανότατα θέλει κι ο ίδιος να “δείξει” κάποια πράγματα. Ισως έτσι είναι γι' αυτόν...».
Ο Μάρκους και η σύντροφός του Ζοζεφίν, που επίσης είναι από το Γκέτεμποργκ περιμένουν τις εξελίξεις μαζί με την 2 χρονών κόρη τους, Ζολί. Στις 14 Ιουλίου η οικογένειά τους περιμένει ένα νέο μέλος.
«Ξέρουμε ήδη το φύλλο, αλλά το έχουμε πει μόνο σε πολύ φίλους μας (σ.σ.: γελάει). Είναι πολύ προσωπικό θέμα για να το πούμε ακόμη...».
Εϊσαι πιο κοντά στη Γκέτεμποργκ απ' ότι ήσουν άλλες φορές στο παρελθόν;
«Λοιπόν, ίσως... ναι. Σίγουρα θέλω να γυρίσω εδώ μία μέρα...».
Για να επιστρέψεις στα πρωτοσέλιδα με 15 γκολ και να ξαναφτιάξεις την αυτοπεποίθησή σου;
«Αν ήταν τόσο απλό θα το έκανα. Το ποδόσφαιρο είναι πλέον για μένα πιο συναρπαστικό από κάθε άλλη φορά. Θέλω να δω τις επιλογές μου, πριν πάρω την απόφασή μου...».
Ο Παναθηναϊκός και η Ελλάδα;
«Δεν έχω πάει στην Ελλάδα, αλλά γνωρίζω για το ενδιαφέρον τους. Δεν μπορώ να πω λεπτομέρειες. Θα μιλήσω πρώτα με το Αμβούργο, πρόσωπο με πρόσωπο. Μην διαβάζετε απλά τις εφημερίδες...».
Ο αθλητικός διευθυντής της Γκέτεμποργκ, Χάκαν Μιλντ είπε ότι «ο Μάρκους είναι πάντοτε καλοδεχούμενος σε εμάς...». «Το ξέρω αυτό και είναι καλό...».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ