Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ-ΑΝΕΚΔΟΤΑ-Τags

ΠΗΓΗ : Asteikia.gr

Παρκινσον

Μια μέρα, 3 παπούδες συζητούν για το πιανού τα χέρια τρέμουν περισσότερο από Parkinson
- Eγώ (λέει ο πρώτος) τρέμω τόσο πολύ, που κάθε φορά που πάω να κλαδέψω τις τριανταφυλλιές, τις καταστρέφω...
- Σώπα ρε (λέει ο δεύτερος), εγώ κάθε φορά που πάω να αλλάξω κανάλι στην τηλεόραση, κάνω ζάπινγκ χωρίς να το θέλω...
- Αυτά που λέτε είναι μαλακίες (λέει ο τρίτος). Εγώ κάθε φορά που πάω να κατουρήσω, χύνω 3 φορές...


Aλλη μια ευκαιρία 
Μαζεύτηκαν όλες οι ξανθές και τα βάλανε με τον συγγραφέα του βιβλίου των ανεκδότων που ανέφερε για τις ...
Μητρική συμβουλή !!! 
Τι λέει η ξανθιά μητέρα στην ξανθιά κόρη της που ετοιμάζεται να βγει Σάββατο βράδυ; - Αν δεν είσαι στο κρεβάτι...
Γάμος
Σ αγαπώ, σ αγαπώ, σ αγαπώ,.....ψιθυρίζει ο νεαρός ερωτευμένος στην αγαπημένη του. Και θα παντρευτούμε, αγ...
Ο σύζυγος και οι βαρκούλες...
Ένας Αμερικανός σύζυγος, που ζητάει διαζύγιο κατηγορώντας την γυναίκα του για "παιδισμό", εξηγεί στον πρόεδ..

Τσιμέντο

Μια μητέρα τηλεφωνεί στον γιατρό:
- Γιατρέ μου! Η κόρη μου κατάπιε τσιμέντο και άμμο! Τί να κάνω;
- Φέρτε την στο νοσοκομείο γρήγορα, και προσέξτε κυρία μου μην πιεί νερό γιατί θα γίνει ντουβάρι!!

Στρατός
Σε ένα στρατόπεδο κάνει έφοδο ο διοικητής στο θάλαμο. Όλοι άρχισαν να καθαρίζουν και να ετοιμάζονται, αλλά...
Μαθητική συμβουλή...
Η δασκάλα στον μικρό Τοτό: - Τοτό, αν δεν αρχίσεις να μελετάς, θα στείλω ένα γραμματάκι στον μπαμπά σου. - Σα...
 
Η άσχημη σύζυγος
Είναι δύο φίλοι και συζητούν: - Ασε, λέει ο ένας. Η γυναίκα μου είναι πολύ άσχημη. Χάλι μαύρο. - Και πο...
Το χάμστερ 
-Ένας τύπος πάει με το χάμστερ του στο Σινεμά και λέει στην Ταμία "Θέλω 2 εισιτήρια για μένα και το χ..
Το ρομπότ...
Ένα ρομπότ μπαίνει σε ένα κατάστημα και λέει στον υπάλληλο: - Δώστε μου οκτώ μέτρα κυματιστής λαμαρίνας. - Γ...
Το πρόβατο 
-Πώς βελάζει ένα φυσιολογικό πρόβατο; -Μπέεεεεε... -Πώς βελάζει ένα αμερικάνικο πρόβατο; -Μπέεεεε men! -Πώς βελά...
Ο κουφός και η ξανθιά 
Ρωτάει ένας κουφός μια ξανθιά:-Πόσο κάνει δύο και ένα;-Τέσσερα.-Να τη φας και ναναι κρύα!!!
Η χοντρή ξανθιά
Ήταν μια χοντρή ξανθιά η οποία είχε πάει σε ινστιτούτο αδυνατίσματος για να αδυνατίσει.Η ξανθιά έβλεπε οτι δεν έχανε κιλά και ...

Οι μάνες


Είναι μια ξανθιά και μια κοκκινομάλλα και συζητάνε για τα παιδιά τους .
Λέει η κοκκινομάλλα : " εγώ το παιδί μου θα το κάνω αστροναύτη να ανακαλύψει νέους πλανήτες και να λένε όλοι - να τον χαίρετε η μάνα του - και εγώ να βγαίνω και να λέω - εγώ είμαι η μάνα του " και λέει η ξανθιά :
" Εγώ θα τον κάνω ποδοσφαιριστή και θα πηγαίνουμε στο γήπεδο και θα προσπερνάει όλους τους παίκτες και τον τερματοφύλακα και θα σουτάρει και θα αστοχεί και τότε όλοι θα φωνάζουν - γα** την μάνα σου - και τότε εγώ θα πετάγομαι και θα λέω - εγώ είμαι η μάνα του ! "
 

Οι Σκοτσέζοι

 

Λέει μια μέρα ο πατέρας Σκοτσέζος στο παιδί του: 
- "Πήγαινε γιέ μου στον γείτονα και ζήτα του να μας δανείσει το σφυρί του για να καρφώσουμε τα κάδρα μας." 
Πάει ο γιος του στο γείτονα και το ζητάει. Μετά από λίγα λεπτά έρχεται και λέει στον πατέρα του: 
- "Mπαμπά, δεν μου το έδωσε. Μου είπε πως δεν γίνεται." 
Και λέει ο πατέρας στο παιδί του: 
- "Τον παλιοτσιγκούναρο. Πήγαινε ρε γιόκα μου και φέρε το δικό μας από την αποθήκη."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ