Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ - ΑΝΕΚΔΟΤΑ - Τags.

ΠΗΓΗ : Asteiakia.gr

Τι είναι μακρύ και σκληρό και φέρνει παιδιά ;

Tο σχολικό λεωφορείο.


Στο εστιατόριο..

Ο σερβιτόρος προς τον πελάτη : 
Λοιπόν κύριε , πώς βρήκατε το κοτόπουλο ; 
Και ο πελάτης : 
- Εντελώς ... τυχαία ! Ήταν κρυμμένο κάτω από μια ... πατάτα !

Ανέκδοτα

Ο μικρός Γιαννάκης
Ο μικρός Γιαννάκης δεν έπαιρνε καλούς βαθμούς στο σχολείο . Μια μέρα μπήκε στην τάξη , χτύπησε κάνα - δυο ...
Ο ρόλος του Πιλάτου
- Μαμά, τώρα το Πάσχα ετοιμάζουμε να παίξουμε στο σχολείο ένα έργο και μου έδωσαν το ρόλο του Πιλάτου. ...
 
Η ζωή συνεχίζεται
Μια μέρα ο Κώστας μπαίνει μέσα στο σαλόνι του σπιτιού του και αναγγέλλει στους γονείς του ενθουσιασμένος...
Η χαμένη γυναίκα...
Στο λυσσιατρείο μπαίνει βιαστικά ένας Πόντιος: - "Πρέπει να σας δηλώσω ότι χάθηκε η γυναίκα μου", τους...
Που βρίσκεται η Χίος παιδί μου;
Που βρίσκεται η Χίος παιδί μου;Στη ...θάλασσα κύριε!
Απορία 
Χτυπάει ένας την πόρτα και του ανοίγει η νοικοκυρά του σπιτιού.- Είναι ο άντρας σου μέσα;- Όχι απαντά εκείνη.- Τότε ...
Η καλή μάνα
Μια φορά και ένα καιρό, ήταν μια μητέρα στην παραλία με τον γιο της. Όσο αυτή καθόταν κάτω από την ομπρέλα...
Τον παίρνει ο γιατρός του τηλέφωνο και του λέει
Τον παίρνει ο γιατρός του τηλέφωνο και του λέει: - Πρόκειται για εκείνες τις εξετάσεις που έκανες. Έχω καλά ...
Η ιδιαίτερη...προτίμηση
Μια γυναίκα πάει στον οδοντίατρο. Στην καρέκλα ο γιατρός παρατηρεί ένα μικρό καφέ στίγμα σε ένα από τα ...
Γράμμα στο γιό
Καλέ μου γιε, Σου γράφω σιγά γιατί ξέρω πως δε μπορείς να διαβάσεις γρήγορα. Δε μένουμε εκεί που μέναμ...
Η αγελάδα 
- Τι είπε η αγελάδα στο αρνί για το Πάσχα; - Παίξ’ το τρελός να γλιτώσεις.
Ο μαρτυριάρης!
Ήταν ένας κύριος που κάθε πρωί που πήγαινε στη στάση να πάρει το λεωφορείο να πάει στη δουλειά του, ...

Πως πνίγουν...


 

Πώς πνίγουν οι ξανθιές τα πουλιά;
-Με το στόμα...
 

Από που βγαίνουν τα παιδιά;



Η Αννούλα ρωτάει τη μαμά της: 
- Μαμά τα παιδιά βγαίνουν από εκεί που το χώνει ο άνδρας; 
- Ναι παιδί μου. 
- Δηλαδή όταν γεννήσω εγώ θα μου σπάσουν τα δόντια;


Τιποτέϊσον!!!


 

Ένας Έλληνας πήγε να δει ένα φίλο του στην Αγγλία. Mη ξέροντας όμως Aγγλικά και θέλοντας ο φίλος του να του κάνει πλάκα, του είπε να βάζει μετά από κάθε λέξη το -εϊσιον.
Tην επόμενη μέρα αυτός πάει σʼ ένα εστιατόριο και λέει στο γκαρσόνι: Θέλω μια σουπέϊσον, ένα σουβλακέϊσον και ένα φασολέϊσον.
Tου φέρνει το γκαρσόνι μια σούπα, σουβλάκια και φασόλια και σκύβοντας του λέει:
- Eυτυχώς που είμαι Έλληνας αλλιώς θα έτρωγες τιποτέϊσον!!!!!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ