Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΑ

ΠΗΓΗ : Asteiakia.gr admin@asteiakia.gr
5:35 π.μ. (Πριν από 4 ώρες)
Οι Πόντιοι βρήκαν τρόπο να επισκεφτούν τον Ήλιο.
Θα πάνε νύχτα!!!

Πότε θα εφευρεθούν ;

01. ABS για ποδήλατα. 
02. Αερόσακοι για αεροπλάνα. 
03. Imobilizer για αναπτήρες. 
04. Τσίχλα με γεύση ασπιρίνης. 
05. Φορτιστής για μπαταρίες με μπαταρίες. 
06. Ηλεκτρικός νυχοκόπτης. 
07. Καλαμάκια με μπαταρίες. 
08. Κοντέρ ταχύτητος για όπισθεν. 
09. Κλειδαριά ενεργοποιούμενη με παλαμάκια. 
10. Τηλεφωνικός κερματοδέκτης χωρίς καλώδιο. 
11 . Ασύρματο καλώδιο. 
12. Κρασί διαίτης. 
13. Στεγνές λεκάνες τουαλέτας. 
14. Ανακυκλώσιμα προφυλακτικά. 
15, Πυρίμαχα σπίρτα. 
16. Αποσμητικό χώρου με άρωμα βενζίνας. 
17. Ακουστικά βαρηκοίας που να δουλεύουν με βενζίνα. 
18. Κολώνια φωσφορίζουσα. 
19. Υποβρύχιο σεσουάρ. 
20. Χειροκίνητο αλυσοπρίονο. 
21. Ψυγείο θέρμανσης. 
22. Αλεξίπτωτο ενεργοποιούμενο με την πρόσκρουση. 
23. Σοκολάτα με άρωμα λεμονιού. 
24. Air condition για μοτοσυκλέτες. 
25. Σταχτοδοχεία για μοτοσυκλέτες. 
26. Ζώνες ασφαλείας για μοτοσυκλέτες. 
27. Πυρηνικός ανιχνευτής ραδιενέργειας. 
28. Οινόπνευμα χωρίς αλκοόλ. 
29. Τηλεχειριστήριο για τηλεχειριστήριο. 
30. Μεταχειρισμένα βεγγαλικά. 
31. Φορητοί δρόμοι. 
32. Ηλιακός φακός. 
33. Ηχομονωμένα ηχεία. 
34. Βοηθητικές ρόδες για αυτοκίνητα. 
35. Aρωμα χωρίς μυρωδιά. 
36. Αδιάβροχα σφουγγάρια. 
37. Αδιάβροχο χαρτί υγείας. 
38. Το μεγαλύτερο μικροτσίπ του κόσμου. 
39. Aθραυστα παγάκια. 
40. Καθαριστήρες για τηλεόραση.

Το τεστ νοημοσύνης

Ο Γιάννης και ο Μήτσος, πήγαν σ` ένα καθηγητή, για να κάνουν από ένα τεστ νοημοσύνης. Μπαίνει πρώτος ο Γιάννης. 
Καθηγητής: "Γεια σου παιδί μου." 
Γιάννης: "Γεια σας κύριε." 
Καθηγητής: "Λοιπόν, χαλάρωσε και απάντησε μου σωστά στις παρακάτω ερωτήσεις." 
Καθηγητής: "Πες μου μια ιστορική χρονολογία για την Ελλάδα. " 
Γιάννης: "Το 1821." 
Καθηγητής: "Μπράβο παιδί μου. Τώρα πες μου ένα ιστορικό πρόσωπο του `21." 
Γιάννης: "Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης." 
Καθηγητής: `Έξοχα. Και τώρα μια δύσκολη ερώτηση. Για πες μου, υπάρχουν εξωγήινοι; " 
Γιάννης: "Δεν ξέρω, αλλά ερευνάται ακόμα." 
Καθηγητής: "Τέλεια. ΚαÎ πώς θα βγαίνεις, φώναξε μου το Μήτσο. " 
Ο Γιάννης, λέει στο Μήτσο να περάσει μέσα, καθώς και τις σωστές απαντήσεις. Αλλά για κακή τους τύχη, τους ακούει ο καθηγητής. 
Μπαίνει μέσα ο Μήτσος και αρχίζει τις ερωτήσεις ο καθηγητής. 
Καθηγητής: "Μπορείς να μου πεις πότε γεννήθηκες;" 
Μήτσος: "Το 1821." 
Καθηγητής: "Μάλιστα. Πες μου τώρα, ποιο είναι το όνομά σου;" 
Μήτσος: "Θεόδωρος Κολοκοτρώνης." 
Καθηγητής: "Καλά, είσαι ηλίθιος;" 
Μήτσος: "Δεν ξέρω, αλλά ερευνάται ακόμα."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ