Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Κυριακή 10 Ιουνίου 2012

«Είμαι μαζί τους, να το ξέρουν»

ΠΗΓΗ: attikipress.GR

«Είμαι μαζί τους, να το ξέρουν»
Ο πρώην ομοσπονδιακός τεχνικός και πρωτομάστορας της κατάκτησης του Euro 2004 από την εθνική ομάδα Ότο Ρεχάγκελ, με δηλώσεις του στην εφημερίδα «SportDay»  ανέφερε πως το μυαλό του θα είναι στην Εθνική Ελλάδος και πως θα είναι στο γήπεδο πνευματικά.

«Το μυαλό μου θα είναι στην Εθνική Ελλάδος. Δεν θέλω να πω πολλά. Λίγα και περιεκτικά. Μπορεί να μην είμαι στο γήπεδο σωματικά, ωστόσο θα είμαι εκεί πνευματικά. Θα είναι σαν να είμαι εκεί. Είμαι μαζί τους, να το ξέρουν».
Από την πλευρά του,  Γιάννης Τοπαλίδης τόνισε για την πρεμιέρα της εθνικής με την Πολωνία:
«Είναι θετικό ότι οι Πολωνοί έχουν το άγχος και την πίεση. Το 2004 προηγηθήκαμε πολύ νωρίς και η πίεση για τους Πορτογάλους έγινε ακόμα μεγαλύτερη. Τέσσερις παίκτες είναι τα κλειδιά της Πολωνίας, η τριάδα της Ντόρτμουντ και ο Ομπράνιακ.
O Σάντος πιστεύω ότι έχει δημιουργήσει μια καλή ομάδα, ένα καλό σύνολο και μπορεί να πάει καλά στη διοργάνωση. Ακόμα και αν δεν περάσει η Εθνική στο δεύτερο γύρο, αυτό δεν συνιστά αποτυχία. Κάθε άλλο. Είναι επιτυχία και μόνο η παρουσία της Ελλάδας στη διοργάνωση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ