Ε Λ Λ Α Δ Α

Ε Λ Λ Α Δ Α
Η ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ

Τρίτη 17 Απριλίου 2012

ΑΣΤΕΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ (3) -ΑΝΕΚΔΟΤΑ (9)

ΠΗΓΗ: 
Asteiakia.gr admin@asteiakia.gr

ΑΣΤΕΙΑ ΕΙΚΟΝΑ
5:15 π.μ. (Πριν από 19 ώρες)

Αληθινές Ιστορίες

Πραγματικές Ιατρικές Σημειώσεις
Σε Διαγράμματα Ασθενών

1. Ο ασθενής έχει δυο παιδιά σε εφηβική ηλικία, αλλά εκτός αυτού δεν παρουσιάζει καμία άλλη ανωμαλία. 
2. Η ασθενής παρουσιάζει πόνους στο στήθος αν παραμείνει ξαπλωμένη στο αριστερό της πλευρό για διάστημα μεγαλύτερο του ενός έτους. 

3. Τη δεύτερη μέρα, το γόνατο παρουσίασε βελτίωση― την τρίτη, εξαφανίστηκε. 
4. Η ασθενής είναι δακρυσμένη και κλαίει συνέχεια. Επίσης, εμφανίζει συμπτώματα κατάθλιψης. 
5. Η ασθενής εμφανίζει συμπτώματα κατάθλιψης από όταν ξεκίνησε να μ£επισκέπτεται, το 1993.
6. Σημείωση Εξιτηρίου: Στη ζωή, αλλά χωρίς την άδειά μου. 
7. Η ασθενής εμφανίζει μούδιασμα από τα δάχτυλα των ποδιών και κάτω. 
8. Ο ασθενής αρνήθηκε τη νεκροψία. 
9. Ο ασθενής δεν έχει ιστορικό αυτοκτονιών. 
10. Η ασθενής άφησε λευκά αιμοσφαίρια και σε άλλο νοσοκομείο. 
11. Το Ιατρικό Ιστορικό του ασθενούς είναι εξαιρετικό, εκτός από μία αύξηση βάρους της τάξης των 22 κιλών τις τελευταίες τρείς ημέρες. 
12. Η ασθενής δήλωσε ότι υπέφερε από δυσκοιλιότητα κατά το μεγαλύτερο μέρος του βίου της μέχρι που πήρε διαζύγιο. 



Στον άλλο κόσμο

- Γιατρέ μου, πέτυχε η εγχείρηση μου; 
- Δεν είμαι γιατρός εγώ τέκνον μου, ο Αγιος Πέτρος είμαι.

Ρουμάνα Μανάβισσα.

- Πως λέγεται η Ρουμάνα μανάβισσα;
- Ταμίλα Παζάρευα

Καλή στο κρεβάτι;

Δυο φίλοι συζητούν για τις γυναίκες τους.
"Δε μου λες", λέει ο ένας, "η γυναίκα σου είναι καλή στο κρεβάτι;"
"Τι να σου πω", λέει ο άλλος, "άλλοι λένε ναι, άλλοι λένε όχι..."

Ποιος είναι ο καινούργιος χορηγός του Ολυμπιακού;

TEFAL!

Έχει ο Θεός

Μια κοπέλα φέρνει σπίτι το φίλο της να τον γνωρίσει στους γονείς της , μια που αποφάσισαν να παντρευτούν . 
- Ποια είναι λοιπόν τα σχέδιά σου ; ρώτησε ο πατέρας της κοπέλας . 
- Έχω πάρει υποτροφία για το Πανεπιστήμιο , απάντησε ο νεαρός . 
- Υποτροφία .... μμμμμ .... 
Αξιοθαύμαστο , αλλά πως θα μπορέσεις να παράσχεις στην κόρη μου ένα σπίτι για να ζήσει όπως έχει συνηθίσει ; 
- Θα μελετήσω σκληρά κι έχει ο Θεός . 
- Και τι θα κάνεις για να προσφέρεις στην κόρη μου το δαχτυλίδι αρραβώνων που της αξίζει ; 
- Θα αφοσιωθώ στις σπουδές μου κι έχει ο Θεός . 
- Και παιδιά ; Πως θα μπορέσεις να συντηρήσεις παιδιά ; 
- Μην ανησυχείτε κύριε , έχει ο Θεός . 
Η όλη συζήτηση συνεχίστηκε έτσι και κάθε φορά που ο πατέρας της κοπέλας ρωτούσε κάτι , ο ιδεαλιστής γαμπρός επέμενε ότι έχει ο Θεός .
Αργότερα η μητέρα της κοπέλας ρώτησε τον άντρα της : 
- Πως πήγε η κουβέντα σας ; 
- Δεν έχει δουλειά , δεν έχει σχέδια για το μέλλον αλλά τουλάχιστον πιστεύει ότι είμαι Θεός . 

Γιατί οι γυναίκες είναι φλύαρες και οι άντρες έξυπνοι ;;;

Γιατί οι γυναίκες έχουν πολλά χείλη 
και οι άντρες δύο κεφάλια

Ευθεία γραμμή.

-Πότε ανακαλύφθηκε η ευθεία γραμμή; 
-Την ημέρα που πήγε μια ξανθή να κάνει εγκεφαλογράφημα!

Σκορ

ΑΡΗΣ ΒΕΛΟΥΧΙΩΤΗΣ
1-0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Πολλές φορές τα θέματα να είναι τόσα τα οποία δεν

χωρούν στην σελίδα που βλέπουμε.

΄Οταν βλέπετε το BLOGGER και στην ίδια ημέρα

υπάρχουν μέχρι το τέλος, μπορεί να υπάρχουν και σε

άλλη σελίδα αναρτήσεις " ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ Α Ν Α Ρ Τ Η

Σ Ε Ι Σ της ίδιας ημέρας.

Η λίστα ιστολογίων μου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΝΑΥΠΛΙΟ

ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΓΙΑ ΜΟΝΗ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΑΡΤΕΜΙΟΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΤΩΝ ΕΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Ο ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ Ν.ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΤΟ 1959 ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΟΡΙΣΘΗΚΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΩΣ ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ

ΑΓΙΟΣ ΜΗΝΑΣ
ΠΡΟΣΤΑΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΝ